say you will forgive me

Det har varit ett par jobbiga dagar nu, med mycket tjafs, idiotiska kommentarer och onödigt hårda ord. Jag ville inte såra. Jag ville bara veta. Men det blev så fel. Så fel det kan bli egentligen. Vi har rätt ut det nu, men jag kan inte släppa tanken. Jag har ältat det för mig själv hela dagen. Jag känner mig så otroligt dum. Så elak. Så inegritetskränkande. Så hemsk. Så okänslig. Övertramp Sara. Röd flagga. Kryss i protokollet. Vakta din tunga och välj dina ord människa. Jag har sårat för mycket nu.

Kom att tänka på en låt som stämmer så bra. Den har några år på nacken, någon gång från mellanstadiet kanske. Eller sjuan. Jag vet inte. Det bara stämmer så bra.



The situation got out of hand
I hope you understand

It can happen to anyone of us
Anyone you think of
Anyone can fall
Anyone can hurt someone they love
Hearts will break
‘Cause I made a stupid mistake
It can happen to anyone of us
Say you will forgive me
Anyone can fail
Say you will believe me
I can't take, my heart will break
‘Cause I made a stupid mistake, a stupid mistake




-Förlåt

Meddela din åsikt
Jag heter: Helena

Vem har du bråkat med?


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback