where did you come from

As Malin said...

FÄRDIGJOBBAT <'3

Fast egentligen har jag ju en dag kvar. Städning och annat lall i fyra timmar imorgon.

Men. Det var sista dagen med ungar idag. Vattenkrig. Det hade dock kunnat bli kaos eftersom vi hittade en huggorm som vi hade fullt sjå att hålla undan. Folk tänkte döda den, men jag höll något slags försvarstal. Ungarna fick bada i halva området och vi fick ägna oss åt att vakta orm. Jag blev rätt blöt. Lite lagom sådär.

Det hände just intressanta saker här. Carl kom hit och vi tog en liten promenix i sommarsolen. Hamnade vid sjön och satt där och bara chillade när Lök ringde. Han ville ha hjälp att koppla något skit så han kom hit. I TRAKTOR!!!. De åkte just iväg i den mot okänd ort. Eller jag vet vart de skulle, ungefär trehundra meter härifrån. Det såg rätt löjligt ut när det stod en traktor på tomten när vi kom tillbaka.

Just nu vet jag inte riktigt vad som händer om jag ska vara ärlig. Vet ej när han tänkte komma tillbaka och det är varmt så jag storknar. Kanske knallar iväg och kollar in vad de pysslar med.

Skål

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback