it's like she sees a diamond underneath

Idag har jag diskat inte mindre än 34 gröna plastvaser i vilka det varit blommor som stått aningen för länge och därmed ruttnat.. Måste påstå att det inte luktade mums direkt.



Sen fick jag som av en händelse veta att jag tydligen bråkat med en människa också.

M: Hon som var här före dig, vet du vem det är?
Jag: Ja
M: Men ni var inte bästisar direkt vad jag förstod
Jag: Nej, jag har inte så mycket med henne att göra. Hurså?
M: Hon sa att ni bråkade
Jag: Eeeh, va?
M: Hon sa att hon visste vem du var, men när jag frågade om du var bra sa hon att hon inte gillar dig för att du bråkar med henne.

Liksom, ursäkta..? Jag fattar ingenting.



Men nu blir det film hos Helena

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback