blek och feg och sävlig och lat

Jag har badat idag. 17 grader var det, mycekt kallt. Jag vet inte vad jag fick för ryck. Såg det som en anledning att komma ifrån farmors oändliga babbel. Kände mig mycket social som tog mitt ansvar som väluppfostrat barnbarn och gick och fikade med tanten. Faktum är att jag under timmen jag satt där knappt öppnade munnen alls utan mest bara agerade babbelmottagare. Lyssnade, nickade, svarade med enkla kommentarer och gick hem.

I övrigt har jag mest känt mig som titeln på detta inlägg. Det har inte blivit många knop idag heller. Jag har helt enkelt bara vaktat huset. Jag har installerat ett fotoprogram som följde med kameran så jag har ägnat lite dyrbar tid åt retuschering av bilder (detta gjordes för övrigt samtidigt som jag med ett halvt öga tittade på Pippi på rymmen). Återupptog även läsandet av min kära Läckbergroman i vilken jag inte har alltför långt kvar nu.

Imorgon har Ida bjudit med mig till Furuvik tillsammans med henne, Sofie och Emma. Det ska bli mycket skoj (Malin, jag klappar killingarna åt dig om du vill ^^)


Meddela din åsikt
Jag heter: Bells

Oh! Kom på nu, är titeln inspirerad av Säkert? Det måste den ju vara. Bra val Sara! :)


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback