träning v.s simtävling

Jag har bestämt mig för att dissa Hedemora imorn. Jag känner att jag har större lust att gå och träna på AeroStep. Jag skulle även behöva änga mig åt körkortsboken och mitt hemprov i matte.

Dessutom måste jag inse skillnaden mellan alkener, alkaner, alkyner och alkyler samt lära mig att rita och namnge spännande saker som trans-1,2-diklor-4-etyl-6-metyl-1,4-oktadien.


Meddela din åsikt
Jag heter: Jessica

Usch, tur man är klar med all kemi ^___^ det var inte kul det där

Jag heter: Sara

Jessica: Jaa, det känns som om de som kom på de där namnen inte riktigt visste vad de höll på med. Så krångligt.

2008-01-12 @ 22:07:34
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback