nyårsafton

Inlägg reviderat på begäran av de inblandade.

Jaa.. 2008's premiärinlägg. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om nyårsafton, mer än att det väl inte riktigt blev som det var tänkt i slutänden. Det började bra i alla fall, alla var glada och lite lagom påverkade. Utom jag. Jag hade hoppats på sensationer, men efter mina tre cider var jag bara ständigt kissnödig och hade möjligtvis lite ludd i huvudet. Kände mig annars helt som vanligt så det var ju lite trist. Vi spelade Guitarr Hero och sjöng SingStar och det var en massa roligt. Halv tio hade alla hivat i sig vad de hade, vilket kanske var aningen orutinerat. Alla bara "vafaaan, det är ju över tvåå timmar kvar". Sen blev det efter många om och men nytt år. Mellan halv tio och tolv hann det hända en massa saker och vid tolvslaget var långtifrån alla glada. Det var händelser som tydligen förstörde kvällen för de inblandade, men jag missade något. Tanken var från början att alla utom jag skulle sova kvar, men jag tror faktiskt inte att någon gjorde det. Tio i tre stapplade jag hem i mina högklackade skor efter att mången gång ångrat skovalet. Jag hade ganska roligt. Jag spelade en massa Guitarr Hero och lite Buzz med dem som bestämde sig för att göra det bästa av situationen. Det var ingen lyckad kväll, men nu är det ett nytt år och vi får hoppas att det blir ett bra sådant.

Nu vill jag att Ida ska komma hem. Jag saknar henne.         

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback