nobody has an unbreakable heart

Nu vet jag att vi inte hatar varandra, så det var ju bra.

Jag har varit världens minst engagerade Sara idag. Jag har bara suttit i min fåtölj med min dator och inte frivilligt förflyttat mig en millimeter. Jag har nördat mig med Sims, och det var faktiskt ganska roligt.

Jag hade tänkt fila på mina årssummeringar idag, men det orkades inte. Gört kanske imorn. Håll till godo god vänner. De kommer, de kommer.

Imorn ska jag in till Sandviken och hämta mina böcker till trafikskolan, sen ångar jag möjligtvis vidare mot Valbo eller andra trevligheter.

Ska försöka sova tidigt idag. Godnatt.

Meddela din åsikt
Jag heter: Måns

jag ska med till valbo imorrn

... eller idag kanske man ska sägaXD

2008-01-02 @ 02:59:23
Jag heter: Sara

Måns: trevligt, får hålla utkik efter dig dårå :)


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback