need to be with myself in center

Snacka om att gårdagen var en berg-och-dalbanedag. Det började helt åt helvete. Det kom fram en massa skit i skolan och jag tycker så himla synd om Josse och Frida. Hur i helvete tänker man när man lägger ut en massa ogrundat skit på internet. Jag fattar inte. Förtal är vad det är. Res er flickor. Ni vet att det där inte är sant. 

Jag var ganska ordentligt depp ett tag. Det kändes som ett slag i magen. De varnade Lina och mig för att det kunde stå saker om oss också. För hoppningsvis är det inte så. Christin hade läst allt och letat efter NV-folk utan att hitta någon som kunde kopplas till någon. Vem vet, kanske har man fått en kod som alla inblandade vet att det är jag. Nej fan. Jag ska inte tänka så. Det är nog förjävligt som det redan är och jag hoppas att allt klaras upp så att de kommer fram vilka idioter det är som ägnar sig åt den här sortens verksamhet. 

På kvällans bar det av till trygga marker. Torsåker in my heart. Idan och jag gick och käkade på gästis med Lök och Putte och sen åkte vi hem till Helena på en massa mys. Det blev först lite Guitar Hero, men med bara en gitarr var det lite tristess. Jag och Ida hade plockat med oss SingStar, men det visade sig att Helena inte hade något playstation. Ehe? Hon hade x-box. Vilken miss. Skulle det funka ändå? Nej, såklart inte. Men vi fick taxi-Kalle att åka tillbaka till Torsåker så att vi kunde hämta playstation hos Ida. Sen blev det sångmys och slutligen lite film. Wiehoo. Tyckte lite synd om Kalle när han sedan även fick åka ut till Kalvsnäs med Bells och sen till Råbacka med mig. Haha.


Snart kommer min bror hit. Roligt roligt. Han ska ju få sin födelsedagspresent ikväll när vi ska på hockey :)

Tjing  

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback