i'm so lost without you

Stäng av datorn, Sara. För i helvete. Stäng av datorjäveln nu. Körkortsboken Sara. Ta den där jävla körkortsboken, NU. Punkt.

Nja, snart. Slappodagarnas slappodag idag. Jag åkte hem till Ida efter en slapp förmiddag. Det blev buss dit och jag kände mig tuff as hell när jag vågade gå en annan väg från bussen än den jag brukar gå. Jag hittar så jefla bra i Torsåker nu så att det är ju inte sant. Vi fixade lite jobb. Sökte på sex olika campingar i Spanien och det skulle vara så tufft om vi fick jobb där. Det känns dock inte som att chansen är så stor för något direkt imponerande cv kunde varken hon eller jag uppbringa. Med en halvdan engelska och en ytterst elementär tyska är man kanske inte så mycket att stå efter, men vi får hoppas. När vi inte orkade söka mer jobb så blev det lite singstar och sedan en promme av vanligt skådat slag. När vi kom tillbaka efter prommen kom jag på att jag hade tänkt träna idag. Det fanns inte i mina tankar för fem öre. Förlåt Jessica, men kan vi ta det nästa söndag istället? Haha, alltså jag suger verkligen. När jag kom hem, halv sju, skulle jag ta mig an körkortsteorin men det har jag fortfarande inte gjort. Nu är allt åt helvete. Jag måste läsa det nununu och jag måste göra några uppgifter i boken som jag ännu inte har gjort. Jag skulle även ha behövt gjort en sida i matten som jag ligger efter med och jag har kemiprov på tisdag och det har jag inte ägnat mig med ett helvete. Aaaah. Förövrigt kommer jag att missa halva matten imorn. Jag ska köra bli i Sandviken halv åtta så det blir niobussen därifrån. Matten börjar fem över halv tio och jag kommer att vara på skolan vid tio. Bra bra. Men jag har mailat Anders så förhoppningsvis är det lugnt.

Körkortsboken. NU!

Meddela din åsikt
Jag heter: Jessica

Hahaha, ja jag hade glömt bort det jag med. Var ju på den där utbildningen hela dagen, sen var jag på tok för trött för att orka göra någonting :P

Jag heter: Sara

Jessica: Okej okej, så då behöver jag inte ha så himlans dåligt samvete för det då :P

2008-01-22 @ 14:58:06
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback