i will end up lost in confusion

Hinner inte blogga, men jag gör det ändå.

Jag påbörjade en ny kurs idag. Miljökunskap. Så fränt. Det tycks ju vara inne med miljötänkande och jag tycker att det känns både roligt och viktigt. Vi är bara sex stycken som läser, tre ettor och tre tvåor. Mys. Vi började med någon sorts grupparbete som verkar hur kul som helst. Vi fick välja på sex olika alternativ och Malin, Daniel och jag valde analysera fruktbeståndet i Hofors tre affärer. Vi ska ta reda på varifrån de kommer, hur de har transporterats och hur stor miljöpåverkan själva transporten har med hjälp av något index. Kul kul. Jag gillar att åskådliggöra sådana saker och det kändes intressant och inte så vansinnigt svårt. Vi rände runt på ica idag och skrev upp alla frukter de hade och sen gick vi tillbaka till skolan och mailade för att för hoppningsvis få reda på hur de transporterats. Jag hoppas att de ger bra svar på frågorna för annars måste vi ringa, och då blir det med störska säkerhet jag som får ringa.

Nu måste jag speeda med körkortsteorin. Det är därför jag definitivt inte har tid att sitta här. Jag trodde inte att det var så mycket jag skulle läsa till första lektionen, bara tre kapitel. Men det visade sig att ett av kapitlen var 60 sidor!!!. Imorn ska Ida och jag diskutera frågorna tillsammans. Hmm. Jag ska nog gå och läsa nu...

Meddela din åsikt
Jag heter: sara

HÖHÖ, var inte så säker på det där med att du får ringa, Malin har jobbat på resultat vettu! ;)

Jag heter: Sara

sara: jo jag vet. men hon sa direkt "jag vill inte prata med nån" när vi var där på ica. men jag har telefonskräck så jag vill verkligen inte ringa jag heller...

2008-01-10 @ 21:36:47
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se
Jag heter: Malin

Haha resultatjobbandet har gjort mig avskräckt ;p Dessutom pratade jag med ica-gubben, så det så :D

2008-01-11 @ 18:24:45
Jag heter: Sara

Malin: Jaa, men det gjorde ju jag också. Fast du tog kontakt, eller vad man nu ska säga. hmm..

2008-01-12 @ 17:19:28
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback