en fadäs

Jag har raderat delar av förra inlägget. Det var väl ytterligare en sån där dum ventilering av en massa skit som jag egentligen inte borde publicera. Folk känner sig uthängda och kränkta och allt vad det kan vara och jag beklagar detta. Jag vet inte varför folk alltid väljer att undanhålla mig allting. Det tycks ha varit något som hände igår, men det har jag tydligen inte rätt att veta. Jag upplever att jag aldrig har rätt att få veta något. Får jag vara med bara för att ni inte vill vara elaka, eller varför måste det alltid vara en massa hemlighetsmakeri? Just detta spelar väl ingen roll, det som spelar roll är att jag har sårat folk med mina vassa och obetänksamma fingrar och det är jag ledsen för. Jag försöker spela med öppna kort, och det visar sig att de blir för öppna.
 
De inblandade vet vilka de är och jag försöker säga förlåt såhär. Hoppas att jag inte har förstört något.


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback