Året 2007

Före er som har längtat så..

Äntligen är den här.

Jag sammanfattar mitt 2007 på samma vis som jag sammanfattade mitt 2006.

Same procedure as last year...

JANUARI
- Såg CMA-galan och fick upp ögonen för countrymusiken 
- Lämnade in ett hyllat och prisat projektarbete om genmodifiering
- Studiebesök på kärnkraftverket i Forsmark
- Ensamresa till Stockholm och R.E.A på Hamburger Börs med mamms.
- Malin och jag fick en baddargrupp
- Påbörjade den hatade fotokursen
- Tvåfaldigt borttappad och upphittad grupprumsnyckel
- Hockey i Hofors med Malin och Rebecka (hahah, varför gjorde vi det?)
- Opererad läpp (femton stygn, ont,  flytande ipren, sluddra, dricka med sugrör)

FEBRUARI
- Muntlig redovisning av projektarbetet
- En massa sport på tv
- Kapade mitt lååånga hår (jämfört med nu alltså)
- Johanna Sällström R.I.P
- Temaarbete om döden på fotohelvetet
- Åt en djupfryst skumsvamp
- 23:e, torn seventeen (fick ett tretimmars fysikprov av Anders)
- Massa melodifestival på TV och live i Gävle <'3
- Påbörjad rust av mitt rum
- Hockey. Brynäs-Linköping med mamms och papps.

MARS
- Ångest och depp
- Åland med mor och far
- Jill Johnson i Gävle <''''3
- Fick springa till bussen (i klackskor)
- Mamms vann biljetter till sjätte kvartsfinalen mellan Brynäs och HV71
- Sov på gästsäng i vardagsrummet när rummet rustades
- Utvecklingssamtal som jag hatade
- Simmade 100 bröstsim på Gästrikeserien
- Gefle Dagblads framsida
- Flängde runt och letade sommarjobb
- Fångarna på skolan. Ehumm

APRIL
- Hittade makrofunktionen på kameran
- 12 timmar Sagan om Ringen hos Malin
- Hockey, Sverige-Ryssland med Josse, Frida, Sofie och Emma
- Cypern <'3

MAJ
- Cypern <'3
- ESC med en aluminiumklädd ukrainare och en lesbisk serbiska som såg ut som en blandning mellan Göran Persson och Lotta Bromé. Fy faan.
- Påbörjade breddningskursen
- Började fota natur (lite tack vare fotokursen faktiskt)
- Vårruset då jag sprang tills jag spydde (orutinerat så säg)
- Premiärbad

JUNI
- Rix FM-festival i Falun
- Ett år med bloggen
- Lärde mig tanka själv
- Ny mobil (Nokia 6300)
- Färgade håret för första gången sen åttan
- Sov över för första gången någonsin
- NV06 vann närvaropriset på friluftsdagen på Stålringen
- Ett gymnasieår avklarat
- Skolavslutningar både här och där
- Sommarjobb på kollo
- Påbörjade min växtinventering och hade blommor överallt
- Midsommar då en Lök vände mitt liv
- Bellisen fyllde två

JULI
- Tältning med Folket
- Söderköping och Kolmården med mamms
- Per Gessle i Högbo
- Tredagarstripp till Huvudstaden
- Massa films hos Löks
- Spontancykling i Torsåker med Helenan
- Torsåkers folkmusikfestival (ahahahah)
- Hoppade runt Hofors med Malin och Hanna

AUGUSTI
- Gick omkring i Söderhamn när mor och far bytte bil
- Råbackas badplats förärades med bryggor
- Premiärbesök på Lager 157
- Bad i Malmjärn med Lök och kompani
- Grillkväll i Sannäs
- Vattenskidåkning på Sim 77's 30-årsfest
- Första Torsåkersprommen med Ida <''3
- Nästan-kvällen hos Löks
- Andra året på gymnasiet inleddes
- Tränare på lägret i Falun
- Sydafrikaner överallt
- Skoldanspremiär i Sandviken

SEPTEMBER
- Två nya simgrupper
- Började skriva projektarbete
- 130 spänn åt helvete (insparken i Falun)
- Brand på AeroStep under ett spinningpass

OKTOBER
- Ledare för 9 nya simungar på första cupen (pust)
- Simmade 50m bröst på Fjärran Höjder-spelen
- Rättviks marknad (10 par strumpor som jag får mixa hur jag vill :'''D)
- Snö redan den 11
- Blev klar med samhällskunskapen utan att göra sista arbetet
- Brynäs vände sjuförlusterssviten (vilket jävla ord) bara för att jag var där :)
- Åkte tåg med 16 barn till Sundsvall på tävling
- Träffade Diana, Ove och Niklas på Hagas öppet hus <'3
- Försökte schemalägga mitt liv (ahah, pucko)
- ABBA-Wannabekonsert i Gävle (och jag hittade själv till konserthuset)

NOVEMBER
- Movienight med snuskfilm och vattenpipa hos Gustav
- Karaokekväll med Ida och Bells <'3
- Muntliga nationella provet i engelska
- Brors fyllde 30
- Convent på AeroStep med Forza <''3
- Introduktion på trafikskolan
- Körde till Brors på vinterväglag med farmor i baksätet
- Pizza och film hos Måns
- Hatat utvecklingssamtal och mentorsbyte
- Vickade ut natriumhydroxid under förberedelserna inför analysprovet

DECEMBER
- Stockholm med skolan
- Simmade Hofors Cup
- Gjorde roliga tester på blogthings som Jessica hittade
- Ny design i bloggen (från grönt naturmuppsfjåll till coolt svart minsann)
- Vann en virtuell brödrost på träningen
- Såg Jill uppträda i Valbo <''3
- Hatade engelskan
- Första filmkvällen på Lökihouse sen i somras
- Outklädd på maskeraden i Sandviken
- Skulle klä julgran men hade ingen julgransfot
- Firade en jul som kom att inkludera SingStar bland annat
- Trista mellandagar
- Nyår hos Gustav då jag för första gången hällde i mig lite C2H5OH

Meddela din åsikt
Jag heter: Åsikt

Tjo,

För det första; Brödrostar är underskattade.
För det andra; Alkohol är överskttat. Iaf i måttliga mängder. I större mängder är alkohol en GRYM underskattning...........
För det tredje; Sannäs, heter SANDNÄS! Basta!

2008-01-08 @ 20:23:41
Jag heter: Sara

Åsikt: Det heter så jefla mycket Sannäs så det finns inte. BASTA!

Jag heter: helena

"Nästan-kvällen"? Nyfiken helensi

2008-01-11 @ 22:16:39
Jag heter: Sara

helensi: ahahah, jag vet fan precis vad du tänker. men glöm att det var så.

2008-01-12 @ 17:20:23
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback