that seems so strange to me

Tjow!

Befinner mig at Ida's place och kollar Let's dance, men nu när det blev paus så nu kidnappade jag hennes dator ett tag. Ehum. Idan är lite förkyld och sjukling, men min blotta närvaro är i sanning uppiggande. Vi sitter mest och ugglar omkring för tillfället och snackar en massa skit, myys.

Annars då. Jag velade länge och väl om jag skulle vara med på idrotten eller helt enkelt skita i det, och valet föll konstigt nog på det första alternativet. Jag åkte längdskidor. Hela min klass gav sig ut i skogen runt 2,5'an, men jag ansåg att risken fanns att jag skulle ta längre tid än brukligt på mig och på så sätt missa bussen, vilket jag inte hade någon lust med. Därför stannade jag kvar på stålringen och tafflade mig fyra varv runt löparbanan med bländande teknik. Not at all.

När jag stod och väntade på bussen kom Ida-mamman och for förbi i den lilla gula bilen. Hon erbjöd mig lift hem. Mycket snällt. När jag kom hem spelade jag blockwar i två och en halv timme. Jag fattar inte. Jag tycker ju inte ens att det är roligt med tetris. Ett ypperligt beroendeframkallande tidsfördriv är det dock. Det är så hjärndött och det går inte att sluta spela bara man börjar. 

Vet inte om jag har så mycket mer att skriva. Idan kollar på nåt skumt på femman och skrattar konstant, så det måste ju vara kul i alla fall. Ser ut som en av alla dessa serier som överbefolkar samtliga tv-kanaler och gör mänskligheten ständigt uppbokade. Jag fattar inte att det kan finnas så mycket serier. Jag följer inte en enda och det är definitivt inget jag saknar. Jag tar nog och kollar lite bilddagböcker istället. Hmm.

Meddela din åsikt
Jag heter: helena

haha :D bra att du vet namnet ;) Lenita youknow. (Jag borde ju veta, bodde med dom tre veckor i somras liksom. :D)

Jag heter: Sara

Helena: Klart att jag vet namnet, men jag släger inte gärna ut namnet på folk hur som helst. Hon har ju liksom inte Sveriges ovanligaste namn precis.

2008-02-09 @ 11:39:16
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback