shot through the heart

Jag bestämde mig för att besöka innebandyfjållet trots allt, men jag tog mig en hyfsat rejäl sovmorgon. Sov till nio och hade inte det minsta dåligt samvete, faktiskt. Jag kom dit tolv och ställde mig genast frågan "vad gör jag här?". Av den enkla anledningen att jag inte kunde finna ett vettigt svar på frågan gick jag därifrån redan efter en timme med tristessen sprutande ur öronen. Faktiskt. Så jävla tråkigt. Jag såg två och en halv match, även om jag mer kollade in folket som satt på läktaren. Det verkade vara mer anti-björkhagafolk än björkhagafolk där. Alltså behövde jag inte skämmas över att jag inte hade någon lust att spendera dyrbara timmar av mitt liv på den där stenhårda bänken stirrandes på en sport som kändes ungefär lika intressant som att titta på när målarfärg torkar eller när gräs växer. Sömnigt. 

Därför åkte jag till Sandviken och gjorde en massa intressanta saker. Först gick jag till trafikskolan och kontrollerade att morgondagens körlektion blivit avbokad ordentligt. Jag ringde i morse men misstänkte lite svagt att snubben jag snackade med i telefon avbokade bara halva min dubbellektion, men så var inte fallet. När jag ändå var där gjorde jag ett körkortstest och lyckades bli godkänd på fas B för andra gången vilket kändes mycket bra. Sen knallade jag mot Sibylla och intog diverse ätbarheter. Mums. Jag hann även med att besöka Teliabutiken i gallerian och inhandla ett nytt headset till min telefon eftersom jag för andra gången lyckats med konststycket att lyssna sönder det. Bra gjort. Nu har jag ett med två lurar igen, om det är bättre eller sämre vet jag faktiskt inte. Sista etappen blev ica där jag införskaffade lite nytt hårklet innan jag knallade tillbaka till trafikskolan. Eftersom jag kom dit redan halv gjorde jag ett test till och denna gång försökte jag mig på fas C. Måste säga att det gick sådär. Det handlade dels väldigt mycket om själva bilen och släpvagnar och elände vilket jag inte läst in mig på än, och dels blev jag lite stressad över att jag inte hade så mycket tid på mig. Jag gjorde testet på 19 minuter av de 50 man har på sig vilket betyder att det inte var med så stor eftertanke jag fick ihop 58 rätt. 63 ska man ha för att bli godkänd så jag får traggla ett par gånger till

Mammsen kom just och upplyste mig om att det har varit väpnat rån på Sibylla i Sandviken nu på kvällskvisten. Scary Shit med tanke på att jag var dar bara tre timmar tidigare. Hmm.

Nu ska jag sova. Imorn är det resursdag för hela slanten vilket gillas ordentligt. 

Nattski
 

Meddela din åsikt
Jag heter: Hanna

Varför kommer du inte och hälsar på mig för då:)Du är ju endå i Sandviken:P Det får du ta och göra nästa gång om du har tid över:P Miss you

2008-02-06 @ 18:52:53
Jag heter: Sara

Hannan: Kan tyvärr inte svara på det. Fast jag är lite rädd för din skola för den är stor och läskig och jag kan gå vilse. Men helt klart. Nästa gång ringer jag dig så får du komma ut och hämta mig. Jag saknar dig massor

Jag heter: Hanna

Inte min lilla plutt skola:) jag hittar inte heller inne på bessemer men borta på fordon hittar jag:P Där är det inte så stort:) Om du är i Sandviken på Måndag, tisdag eller onsdag så kan du ringa:P Dom andra dagarna ska du hålla dig borta från Gävle för då kör jag:O:P

2008-02-07 @ 16:26:24

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback