make it magnificent

Imorse blev jag slutgiltigt godkänd på start i backe. Yes yes yes. Det vill dock ej på något vis garantera att jag evigt kan det, så det blir nog till att träna lite till. Hur som helst så var det stadskörning som stod next på dagordningen. Förton varv i Sandviken blev det med korsningar åt alla håll. Mycket bra att köra i Sandviken för man får verkligen träna på action-körning hela tiden. Skitsamma, bra gick det i alla fall. Gjorde ett par tester till och jag känner att jag börjar haja det där nu, mjaa.

Sen blev det Valboe. Yes yes yes. Jag har längtat efter chåpping, på allvar. Efter att jag sett bild på Bells snygga gröna byxx så blev jag också sugen på såna. Hittade dock inga gröna, men väl ettpar händigt röda. Gick nästa lika bra det. Förutom detta inhandlades ett par örhänhängen, tre par trosor och singstar 80's. Jappjapp. När jag kom hem sjöng jag i en timme trots att jag inte har någon röst alls, typ. Grejtans.

Imorn ska jag upp till simhallen i ottan, typ. Måste känna lite på vattnet och undersöka om jag kan komma igång och simma igen på måndag. Ingen teori och ingen simgrupp på måndagar innebär att jag kan göra precis vad jag vill med veckans begynnelsedag. Trevligt trevligt. Valet står mellan simsimsimning och spinning/core på aerostep. Första veckan lär det dock bli simning så att jag vaknar till liv igen. Nu ska det jeflar i mig bli ordning.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback