körkort 2012?

Just nu hatar jag allt. Mest mig själv. Mest för att jag är så jävla sämst och korkad och dålig och dum i huvudet som bara försummar allting. Mest för att jag sitter här nu istället för att plugga till morgondagens fysikprov. Mest för att jag var apdålig på körningen idag och fortfarande inte klarar den där jävla starten i backen. Mest för att det inte finns en sportmössa till möjlighet att jag ska klara mitt jävla körkort. Någonsin. Det står inristat i någon jävla runsten någonstans att detta kommer att bli ett evighetsprojekt. Jag kommer aldrig ifrån de där jävla backarna runt Klangberget utan jag får snurra där varv efter varv efter varv. Jag har bara en dubbellektion kvar nu, sen måste jag börja betala för dem. Jag vill inte. Jag vill inte vara såhär jävla dålig. Jag hatar när jag inte kan på en gång. Nu blev det jävligt mycket jävlar och andra bevis på bristande ordförråd, men sanningen att säga så skiter jag fullständigt i det för jag är så jävla sur. Jag hatar mig. Sara du suger. Apa. Ta någonting på allvar någon enda jävla gång. Fatta att du inte alltid kan glida igenom allting utan det minsta motstånd. Du måste anstränga dig lite, din jävla fjant. Ååh. Jag är och förblir så jävla sur.

Jag skulle även göra ett repetitionstest när jag hade kört klart. I kalkylen ingick att jag skulle klara den första tredjedelen så att de skulle kunna boka en uppskrivning åt mig. Klarade jag det då? Självklart inte. 59 av 70. 11 jävla fel. Jag blir så förbannad när jag svarar fel på frågor som jag har svarat på förut. Jag hatar när det står underkänd för jag känner mig så jävla dålig. Som ett fukking IG-barn. Jag vill inte. Jag vill inte fatta att jag måste plugga. Jag har aldrig behövt det förut. Någonsin. Men jag måste ju. Det är viktigare än någonsin nu och det är bara för min egen skull. Jag ville ju klara det för jag ville få en uppskrivning bokad innan jag åkte hem. Det allra mest störiga är att man inte får se svaren på de frågor man har fel på när man gör testerna på trafikskolan. Det står bara att man ska läsa på om det och det i körkortsboken. Jag vill få det rätta svaret för jag vet att jag kommer ihåg det. Nu hade jag ju bråttom också. Jag ville hinna prova en gång till plus att jag inte hade någon jävla bok. Var ju tvngen att låna en bok så att jag kunde kolla upp de där frågorna när jag fick samma en gång till. Tog en jävla massa tid samtidigt som man egentligen inte får använda bok på repetitionen. Lyckades i alla fall med konststycket att klara 64 rätt vid andra försöket varför jag kunde få en uppskrivningstid bokad via trafikskolan istället för at behöva göra det själv. Tänker dock inte skriva när den är in case of misslyckande. Jag ska inte misslyckas.


Det enda som har glatt mig denna riktigt tröttsamma ap-dag var ett besked som jag hoppats på ungefär hela året. Det gamla svenskläraret ska vara mammaledig en termin till varför det nuvarande med största sannolikhet blir kvar åtminstone till jul. Jag blev så glad för det är så bra nu. Jag vill inte på något sätt byta tillbaka för det är oceaner av klasskillnad och nu kommer vi kanske hinna klart hela svenska B med Christin. God damn Yes!. 

Fysikprovet imorgon då. Ska jag orka engagera mig?  


Meddela din åsikt
Jag heter: T:et

Appropå körkort.
Alltså... Det är inte alls självklart att du får göra en start i backe på själva uppkörningen. Förmodligen är det jäkla osannolikt. Det är själva trafikkörningen som dom kollar mest.
Själv så körde jag upp i Sandviken och snubben som satt som kontrollant sa åt mig att "kör bästa lämpliga väg via Sandviken Östra och sen motorvägen till Västra och sen tillbaka till trafikskolan. Thats it.
Men det var ju iofs ett tag sen... men ändå. Det behöver inte vara svårt på uppkörningen.

2008-02-19 @ 20:30:43
Jag heter: Sara

T:et ska bara veta att jag inte tänker ta några sådana risker. Om jag utgår ifrån att jag inte får gör en start i backe så är det ju klart som korvspad att jag får göra det.


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback