Köpa betyg?

83047-322

Ursäkta men, vad är det här för jävla skit? Sånt här gör mig så jävla förbannad förbannad. Ska man kunna köpa ett betyg? Eller köper man kunskap och förståelse? Får man MVG i allt är man antingen smart eller målmedveten och anstränger sig för det. Vad skulle det vara för hemlighet? Hemligheten ska inte kunna heta annat än plugg om man inte har det gratis. Det finns inga genvägar till kunskap. Fy fan!

Meddela din åsikt
Jag heter: Malva

OCH ÄVEN HAMNAR REKLAMEN ÄVEN UNDER DET INLÄGGER DÄR DU GNÄLLER OM DET!!!! AHAHAHAHAAHAHAHA xD
(avsiktlig caps :P )

Jag heter: Sara

Malva: Jo, kanske inte så bra men det var från förra inlägget jag gnällde på den.

2008-02-13 @ 22:06:06
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback