how do you like that furnishroom?

YAY!! Resursdagar kicks ass. Sant. Så skönt att bara slappa runt i skolan och göra det man känner för utan press. Jag har lyckats göra färdigt fysikdiagnosen, jag har gjort två papper med kemiuppgifter och jag har kommit ikapp med matten. Ungefär det jag skulle ägna dagen åt. När det sedan kom till filosofin tog det i vanlig ordning stopp. Jag är ingen filosof och jag kommer aldrig att bli någon. Uppgiften skulle ha lämnats in den 5 november men jag har inte ens börjat på den. Så svårt. Formulera en hypotes om klimatförändringarna efter givna förutsättningar och sedan testa om den stämmer. Inte alls svårt egentligen, men det är bara det att jag är så himla omständig. Efter tio minuters förklarande skulle jag tralla iväg och formulera den där hypotesen, för att sedan komma tillbaka och se om jag är helt fel ute. Det har jag gjort. Den är formulerad, men läraret hade dunstat mot vidare öden och äventyr. Typ. Jag tänker inte ens försöka mig på resten innan han har godkänt, alternativt dömt ut, den. Anledningen till att jag inte åker hem ungefär just nu är att jag för en gångs skull ska tralla iväg och träna lite spinning. Jag kommer avlida på fläcken. Sant.  

Meddela din åsikt
Jag heter: Jessica

Usch, jag har inte gjort en enda filosofiuppgift.. Har en massa att lämna in där.. bläää

Jag heter: Sara

Jessica: Nej, och det är även uppgifter som man verkligen måste tvinga sig för att överhuvudtaget göra. De är ju så tråkiga. Jag tycker att filosofin kan dö. Punkt.

2008-02-06 @ 15:56:53
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback