he had a heart of stone

Ja folk, det är roligt att vara omtyckt. Vi gjorde esterlabben på kemin idag vilket betyder att vi blandade ihop två ämnen som var för sig luktar helvete och fick efter lite mixtrande ett tredje som med lite otur luktade ännu värre. Det luktade spyor och ättika och sprit och linement och aceton och päroncider och bananlack i en salig blandning. Lite jobbigt var det i början men efter en timme i denna miljö var luktsinnet rätt avtrubbat och allt luktade lika. Det mest komiska är att vi har kemi timmen precis före lunch vilket betyder att matsalen öppnar ungefär mitt i våran lektion. Betänk de hatiska blickar som folket i matsalen skänkte oss när vi kom ut som vandrande doftpelade ångandes av dessa underbara doftsensationer. Faktum är att det, efter minst fem grova handtvättar, fortfarande luktar apa om mina fingrar och pennan jag använde ska jag kremera och begrava.

Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska sysselsätta mina små simmisar med idag. Idag börjar vi en kvart senare och nu ska de även ha tid i lilla bassängen. Mycket skönt. Man blir så mycket flexiblare då och utbudet av saker att aktivera dem med blir inte lika begränsat. Dessutom är en del så små så de blir så trötta när de ska simma hela tiden. Tänkte även att jag skulle simma lite själv idag. Joh.

Meddela din åsikt
Jag heter: jessica

jag kommer ihåg förra året när vi fick göra det där. Det var inte trevligt, vi hade också det lektionen innan lunch, undrar om lennart planerar att vi ska bli hatade för en dag? ;D

Jag heter: Sara

Jessica: Jag minns också när ni gjorde det. Faktum är att jag tyckte att det luktade i hela matsalen då, men det tror jag inte att det gjorde nu. i och för sig var man ju van med lukten efter att ha varit i den i en timme så jag kanske inte kände något för det.

2008-02-06 @ 22:06:40
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback