Julheader

Jahapp.. Då har man hastat ihop en lite juligare header. Kanske inte världens finaste, den blev lite suddig, men det är ju i alla fall inte höst längre. Kände att jag måste göra ett litet ryck så att inte allt tycks förfalla i den här bloggen. Efter nyår börjar bloggens nya liv, hur nu det ska gå till. Någon som har något förslag?


I alla fall så har jag ägnat stora delar av förmiddagen åt att knyta i snöre i cirka femtio julgranskulor. Nu är våran gran proppad med röda saker, typ stjärnor, hjärtan, kottar (?) och diverse. Blev väldigt fint faktiskt. Kanske aningen överintrett men det ska det vara när det är jul.

Mor och far åkte till Hofors och jultjåppade lite vilket fick tillföljd att jag sjöng lite singstar för att skona deras öron. NU är de dock hemma igen med cocosflott och allt så nu ska jag baka radiotårta.

Hejs..


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback