Nyårskläder

Hejhå

Idag har jag shoppat kläder till nyår. Ett nyår som jag har ytterst blandade känslor inför. Mest för att jag inte ska vara med min älskling. Det känns jättejobbigt att vi inte ska på samma fest, men jag vill inte dissa mina kompisar och jag ville inte tvinga honom att följa med när han inte ville. Det känns som om jag har gjort ett jättekonstigt val, men det känns som om alla val skulle vara lika konstiga. Suck. Hoppas att det blir roligt i alla fall. Jag har som sagt fixat kläder nu. Hittade ett hyfsat bra linne som jag kände att jag kunde tänka mig. Tänkte att det skulle bli asbra med svarta jeans och vit kavaj till, men det fick jag inte ha för då gick klädkoden åt helvete. Attans. Det blev en kjol istället. Fick funka.


Nu ska jag kolla tv. Hejs


Meddela din åsikt
Jag heter: helena

men äsh, du hinner väl med båda? får väl leta på kalle tills tolvslaget eller nåt, man måste ju inte va hos ida hela kvällen heller (:


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback