did we grow apart?

Hej bloggen!

Två veckor och fyra dagar sedan var det jag senast besökte dig. Har du saknat mig? Jag har saknat dig, fast egentligen hatar jag dig mest. Du får bara fram dåliga sidor hos mig. När jag berättar saker för dig tar du bort allt som är bra. Jag kan inte skriva när jag skriver för dig. Jag kan inte skriva bra när jag skriver för dig och då blir jag bara ledsen när jag läser det sen. Och det gör andra ledsna också. Då känner jag mig dålig. Tyvärr bloggen, jag har fått hjälp att inse att du inte är bra för mig. Jag har gett dig för mycket utan att egentligen få någonting tillbaka. Jag ska inte överge dig, det lovar jag, men jag vet egentligen inte vad jag ska ha dig till. Under dessa två veckor, bloggen, har jag funderat på vår gemensamma framtid. Jag tror inte att jag skulle klara mig utan dig, men jag vet som sagt heller inte vad jag ska ha dig till. Jag kan inte ventilera allt för dig längre, för det gör bara mer skada än nytta, och att skriva odetaljerat är som att inte skriva alls. Vi behöver terapi.

Din förtrogne.

/S.

Meddela din åsikt
Jag heter: Anonym

Jag bara undrar; finns det bloggterapeuter?

2008-12-09 @ 08:51:01
Jag heter: Bells

Jag känner igen mig.


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback