Ledighetssömn

Det stör mig grymt att jag sover bort den ljusa tiden på dygnet varje dag när jag är ledig. Sover till tolv, chillar till halv två, äter frukost till efter två och sen är det nästan mörkt igen. Imorse skulle vi vara duktiga och kliva upp lite tidigare. Ställde klockan på nio och tänkte kliva upp halv tio, men vi stängde av klockan och sov vidare och klockan blev kvart över elva ändå innan vi kom upp. Suck. Den enda som vaknade av klockan var min far i rummet bredvid. Lyckat? Imorgon då?

I alla fall. Idag ska vi mest troligt hem till Carls bror på lunch. Ska bli trevligt. Vad som sker fram tills dess vet jag ej.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback