Julafton

Hejåhå :)

Igår var det julafton. Top of the year? Jodå, i många fall är det väl så. Min julafton hade både sina mörka och sina ljusa sidor. Det mest mörka var väl mormor som var jättegrinig och gnällde så fort jag öppnade käften. Inte så skoj eftersom jag var där i sex timmar. Jag kunde inte säga flaska ens så jag satt mest tyst för det var fel på allting. Men Kalle Anka var bra och julmaten var bäst. Vi tog inte med alla julklappar till mormor för hon skulle bara bli nervös, så jag fick bara ett par tofflor när jag var där, plus att jag fick en klocka av mormor. Surprise eftersom jag hade köpt den själv. Haha.

Hann med en snabbsväng till Carl också och träffade hans morbröder samt bror med familj. Carl kom till mig sen när jag kom hem från mormor och då hade vi julklappsutdelning med honom istället. Fick bland annat parfym, trosor och konsertbiljett av mamma och pappa och av Carl fick jag ett superfint guldhjärta och en mugg. Myys.

Efter julklapparna spelade vi Buzz. Jag ägde. Hah.

Nu ska jag hem till Sofie och sen blir det folkan.

Tjo.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback