Gefle

Snabb-blogg (bara för att få skriva tre b.. höh) kommer här.

Var till Gävle med Malin och Hanna för lite shopping. Det blev en BH, avancerat. Köpte även en hel massa ätbarheter. Tjoooho.

Sen blev det bio. Twilight. Fin, konstig, kanske mystisk. Vet inte vad jag ska använda för ord. Fin i alla fall.

Vi fick springa till tåget sen. Hade åtta minuter att ta oss från filmstaden till tåget. När det var tre minuter kvar började vi springa. Sprang åt fel håll på centralen. Sprang tillbaka. Hann med tåget. Puh.

Nu kom älskling så nu ska det mysas.

Heeejs.

Meddela din åsikt
Jag heter: malin

haha "neej spår 5 är åt andra hållet!" haha!


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback