Folkan

Folkan igår var kul. Mycket kul. Vi började med förferre och fixx hos Sofie och fick sedan skjus till folkan till halv tio. Vi var tvungna att åka dit tidigt eftersom vi inte hade förköpt biljetter. Jag kom för en gångs skull in utan att visa leg. Och ja.. sanningen att säga så var det för att det var min kusin som satt i biljettluckan. Heh. Från början var det ungefär noll folk, men sedan kom som förväntat alla. Verkligen alla. Och några till. Hela min klass, min gamla klass, gamla simmare, kusin, mammas jobbarkompisar(?) och en hel hög till. Skojskoj. Carl kom och hämtade mig efteråt. Somnade cirka fyra.

Nu blir det julfika med tanterna.

Hejs.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback