fly and fly and fly

Mjoo..

Var hos Ida på tjejkväll igår. Det var trevligt. Vi grillade och sen åkte vi till Sandviken och åkte bil. Anledning: milkshake på donken. Hahah. Vi snurrade en massa varv och kollade vart folk bodde, sen åkte vi hem och åt glass. Soft. Älsklingen kom och hämtade mig sedan och så sov jag hos honom.

Idag har vi bara softat. Meningen var att vi skulle till Lök och kolla, eller kanske lyssna, på hans baslåda, men det blev inte så för han tyckte att vi var så sega att han åkte hem till Fredrik istället. Då blev det dumt så då ville Carl bygga bil så då skjutsade han hem mig. 

Och här är jag nu. Tror att jag ska ta en skogsvandring med kameraten. Det var ett tag sedan. Kram på're.  

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback