take another little piece of my heart

Jag har varit hemma hos Ida och planerat lite inför resan. På lördag sticker vi. Det ska bli grymt skönt. Längtar en massa gör jag, och börjar faktiskt bli lite smått nervös. Japp


När jag kom hem möttes jag av världens jordbävning i mitt rum. Mor min har tagit initiativet till en ommöblering sådär helt utan vidare. Nästan. The thing is att jag ska byta säng. En lite bredare skulle inte sitta helt fel när man sover två. För att det inte ska se helt knas ut, med en säng som är bredare än väggen, så måste jag ha sängen mot en annan vägg och därmed flytta på allt annat också. Och pappa var tvungen att åka iväg och jobba så han stack med skruvarna så jag kan inte bygga ihop sängen, så nu är det verkligen kaos. Soffan är belamrad med sänginnehållet så den går heller inte att använda. På golvet står liksom en tom sängram som inte sitter ihop. Och snart kommer älsk hit och jag förstår verkligen inte vart vi ska göra av oss.


Skål

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback