snurra du min värld

Ursäkta mitt ytterst intensiva bloggande, nästan så att jag riskerar att trötta ut min trogna läsarskara med så många  inlägg på kort tid.

Eller vänta nu.

Har jag bloggat alls sen jag åkte till kreta?

Nej.


Har i alla fall gått en vecka i skolan nu och känner mig mest trött och opepp. Har i alla fall lyckats slutföra och skicka in två rester vilket leder till betyg i både filosofi och matte D och det var ju trevligt.

Lyckades dessutom börja veckan med att flirta till mig ett uppvärderat busskort bara för att jag är så himla söt och charmig.  

Började tjugo i elva och slutade tjugo i tolv idag. Det är bra.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback