make sure the tank is full

Sofie fick körkort idag, GRATTIS :''D


Och vi provade studentmössor. Scary shit. Läskigt att tänka att det bara är tio månader kvar och att jag inte har den blekaste aning om vad jag ska göra sen. Dags att börja tänka på det nu så att jag slipper få panik sen.

Det blev lite simning idag också. 3700 meter av ett dödens pass på 5000. Känner mig rätt nöjd.


Puss

Meddela din åsikt
Jag heter: Sofie

Tack så mycket :)

Jag heter: T:et

"Dödens pass" var väl då lite att ta i... ALLT var ju inte f4! ^^

2008-08-27 @ 20:19:36
Jag heter: Helena

ääh, orka göra nåt speciellt sedan. jobba. tjäna pengar. resa. det ska jag göra ;D

2008-08-27 @ 21:09:48
bloggintresserade klickar här: http://lyvani.blogg.se/

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback