keep your money in your pocket

Imorn åker jag till Kreta.

Höhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöh



Men igår var Ida, Emma och jag in på cityfesten en sväng. Jag körde och fick parkeringsavgiften betald av en välvillig random tant

Jag (till Ida och Emma): Hmm, jag står för långt fram, måste backa en bit.
Random tant: Där står du jättebra
Jag: Eeeeeh..?
Random tant: Där står du bra, här får du av mig.
Jag: Eeeeh..?
Random tant: *räcker fram parkeringslapp* Jag la i alldeles för mycket.
Jag: Eeeeh.. tack så mycket.

Självaste cityfesten var väl annars ganska vek. Köpte dock en palestinasjal och en handväska.


Nu ska jag packa handbagage

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback