your beauty is beyond compared

Reflektioner från dagens senare hälft. Det blev aldrig någon filosofiskrivning. Oväntat? Nej. Vad gjorde jag istället? Ingenting i flera timmar och sen en kort promme med kameran, men alla bilder blev dåliga så det var inget att skryta med.

Sen blev det cup och jag simmade hela två grenar. Som vanligt 50 bröst och 25 fjäril. Det gick bra. Resten av tiden ägnade jag mig åt att vakta alla femhudra simmisar. Det var förvisso jättelite folk med, men det kändes som om alla var mina. Hur som helst så simmade de BRAAA och det var roligt.

Skål.

Nu står valet mellan att förminska några hundra bilder eller att sova. Först lite bilder, sen sömn. Japp,

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback