we're only watching the stars

Ja, eftersom jag då har studiedag så tänkte jag ta det lite chill sådär och kolla på det inspelade körslaget, eftersom jag ansåg att jag inte hade särskilt mycket bättre för mig. Det gick ju bra ända till snabbgenomgången alldeles innan de talar om vem som åkt ut. Då kom det upp en liten fjollig ruta "end of recorded program", och sen fick jag inte se mer. W00t? Mitt i liksom. Jag fick inte se utröstningen, men det är tur att det finns internet. Och Äntligen åkte Markoolio ut. God damn it. Lotta ska vinna. Punkt.

Jag har lite beslutsångest och samveteskval just nu. Jag VILL gå ut i vårsolen med min kamera och ta en riktigt lång promme, men jag BORDE ta tag i filosofin och skriva i alla fall en av de tre uppgifterna som jag har rest på. Vill inte veta av ett lågt betyg grundat på ren lathet. Som den där herren Satre (eller hur det nu var) sa: "Människan är dömd att välja".

Så ja, det får bli en kombination. Filosofi först.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback