thinking about tomorrow

Igår fick jag veta en sak som gjorde mig väldigt lessin, och idag har jag sett det med egna ögon. Du ska veta att jag tänker på dig massor nu darling. Det är så tråkigt att det måste bli sådär, och det är så dålig stil om det är som det sägs och ser ut. Shame.

Jag hämtade mitt körkort idag, och det är skrattretande fult. Haha, kortet. Jag ser ut som en brottsling på en sån där efterlysningsbild, helt upptryckt mot väggen.  Mitt hår är helt platt och har världens fjong nertill. Leendet är snett och fult och mesigt och allt tänkbart. Namnteckningen sen då, som jag aldrig någonsin skrivit den förut. Jag fattar inte varför jag i princip bokstaverade varje bokstav. Jag brukar ju bara göra nåt hafsigt. I tio år ska jag ha det, det är bara att hoppas på att slippa visa det.

När jag kom hem var det soligt och fint så jag tog en kort sväng med min kamerat. Vi hittade en massa blommor och annat tjoll som vi förevigade och sen hamnade vi på en brygga i fårhagen och glassade i solen. Jag hittade både vitsippor och blåsippor på min vandring, vilket tyder på att det börjar gå mot sommar på riktigt. Fast som förra året är det ju inte. Mormor fyller år idag, på hennes födelsedag förra året hade jag en kortärmad klänning och tunna leggins och det var hur varmt som helst. Så är det ju inte riktigt nu, men ändå. Kall vår = varm sommar, eller?

Sen blev det simhallen och en dust med hela två simmisar. Egentligen hade de uppehåll idag, men Moa var inte med förra veckan så hon ville simma idag istället, och det gick väl bra. Victor hade missat att det var uppehåll, så det var ju tur för honom att jag var där ändå då. Jag simmade lite själv sen, en timme och 2000 meter. Inte så illa. Det var dock historiens mest fantasilösa pass med 800 insim plus 3x8x100 frisim. 24 stycken. Jag körde med paddlar och pallade tolv. Sen varken hann eller orkade jag nå mer.

Imorn ska jag på studiebesök på nån jefla affär i Gävle, typ Alternativboden Lyktan. Låter ju skitfjolligt, men tydligen så håller de på och lallar med rättvisemärkt och sånt så vi ska dit på miljökunskapen och ställa en massa frågor. Efter det ska jag träffa Idan i Sandviken och så ska vi åka till Valbo och jaga present till Helenan, plus att jag måste hitta något att ha på mig på lördag. Right.

Meddela din åsikt
Jag heter: T:et

För det första: Grattis till körkortet!
För det andra: INGEN är nöjd med bilden i sitt körkort (Inte sitt pass heller för den delen)
För det andra: 3(8x100) skulle simmas i F4+ -fart, dvs nästan max (=tröskelserie über alles). Jag glömde säga det till Elisabet ,så jag antar att ni bara blajade.... ingen sport då ju... ;)
För det fjärde: Skål

2008-04-18 @ 13:39:38

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback