stupid boy

Fy fan, FY FAAN. Igår erkände 42-åringen mordet på Engla. Det värsta är att den jäveln kommer från Torsåker. TORSÅKER. Av alla tänkbara ställen. Idylliska Torsan, fem kilometer härifrån. Min hembygd. Jag kan inte förstå det. Det är så skrämmande att man inte vet vart man ska ta vägen. För åtta år sen mördade han i Falun. Det har bott en mördare mittemot en låg- och mellanstadieskola i åtta år, en mördare som bevisligen också kan mörda barn. Jag kan inte tänka och känna när det blir såhär, det blir bara tomt och overkligt. Man blir rädd. Måste spä på det som vi ansett den senaste månaden, det ÄR en sjuk värld vi lever i.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback