so making me free

Sitter i en stol hemma hos Ida och chillar medans hon ränner runt och fixar sig åt höger och vänster. Vi fick ju gå upp aptidigt eftersom Ida ska vara i kyrkan (av alla ställen) halv elva. Mitt huvud var två storlekar för stort, eller händelsevis för litet, när jag vaknade men nu är det helt lugnt förutom att jag har legat jävligt konstigt och har ont precis överallt. Festen igår var helt okej, det erfarenhetslösa har inget att jämföra med men det kändes bra. Det var kanske inte jättemycket folk, men en hel del oväntade ansikten måste jag säga. Jag snackade med en massa folk åt alla möjliga och hade allmänt trevligt. Karro och jag delade gamla sagominnen, det var tider det. Mogen mellanstadiekuriosa.

Nu ska jag åka hem och chilla film.

Meddela din åsikt
Jag heter: karro

hahaha åh! palle och stolle och petter-niklas... det var tider det.

2008-04-20 @ 11:38:00
Jag heter: Sara

Jaaah, och pete och zorro och pucko och elvispen och allt vad det var. vi måste hitta de där böckerna. jag kan aldrig tänka mig att jag har slängt dem, om de nu är hemma hos mig. hahah, älskar't x'D


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback