so let's live now

Tjoho.

Bror min klarade sitt körkort idag. GRATTIS som bara den. Nu får han köra både lastbil och släp, han är tuffing. Han har lovat mig en åktur, party.

Annars, det blev pump nu på kvällans. Jag är så tuff. Slängde på ett helt kilo extra på rygg och det gick kanon. Kände mig stark idag, och det är ju alltid trevligt. För övrigt är det en hyfsad ego-kick att stå där och se musklerna spännas. Höh.

Fast egentligen känner jag mig mest tjock. Måste sluta med de här muffins-fasonerna om jag inte ska tvingas stoltsera med värsta gravidmagen snart. Jag har liksom käkat minst tre om dagen i två veckors tid, plus en massa tårta och annat fett. Och på lördag fyller papps år så då blir det mer fika och mer tårta och mer tjåkkiskänsla och mer elände. Usch. Beach 2008 blev något helt annat 2008. Fat lady 2008.

Men.. jag var värsta punkis idag. Drog till mig en del blickar i mina prickiga skor, rutiga brallor och elchocksfrilla. Varianten väldigt platt fram och väldigt spretigt bak som jag provade ut till festen i lördags och faktiskt trivdes himla bra i. Och som herr Eklund sa då "och Sara har dragit på 220-voltaren". Lite så känns det, men det är koolish. Den första kommentaren jag fick av Tomas imorse var "blåste det ute"? Tack, kände jag då. Lennart kontrade med att den var väldigt "intressant", och man kan ju misstänka undermeningen i det uttalandet.

Ska försöka snarka i tid idag tror jag. Blev en massa sent igår för att jag skulle skicka iväg bilderna från konserten till Leif, plus att jag inte kunde somna sen. Tror jag somnade ett, älskar't.

Skål

Meddela din åsikt
Jag heter: no namer

Jag vill dela med mig av att jag inte tyckte att din "frilla" var spretig bak, utan uppepå, som en krans rakt över huvudet. Ungefär som en påfågel. Det var dock ganska så platt därbak. Men det funkar väl också, eller?

2008-04-25 @ 15:46:16
Jag heter: Sara

du namnlöse: det funkar alla tiders. man kan ju inte lyckas jämt, eller hur. snackar vi om igår så såg den ganska förjävlig ut, menmen. det är sånt som händer.


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback