sitter stadigt på grenen

Sara är bakis idag alltså, och då snackar vi riktiga grejer. Jag gillar att jag fick alla att höja på ögonbrynen sju centimeter. Men.. govänner, bakis innebär sugen på bakning. Så det så. Jag har bakat muffins. Chokladmuffins med Marianne-kulor, mums. Och i Fredags gjorde jag en kladdkaka, den blev BRAAA!

Jag har just klippt vårat päronträd. Friserat bort alla årsskott som stack rakt upp i luften. Faktum är att det är totalt livsfarligt att klättra i det trädet eftersom det är så gammalt. Menmen, jag kom upp och jag ramlade inte ner och jag lyckades ta mig ner levande, så det får väl ses som godkänt.

Just nu väntar jag på att Hanna ska höra av sig och säga att vi ska käka glass. Jag känner på mig att det kommer hända snart, vore trevligt. För övrigt ska vi till kyrkan sen och kolla på när Malin sjunger. Bells ska också sjunga ajj fink. Ska bli skoj att se dem.

Men nu äre duschen.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback