it's too dangerous to be thinking

Jag hade näst sista körlektionen idag vilket var himla skönt eftersom jag börjar bli lätt trött på det där nu. Höll dock på att missa den. Jag var helt säker på att jag skulle köra 16,20, men av en ren slump kollade jag in lappen och såg att det var 15,30 jag skulle köra. Ojoj. Det hade verkligen varit mindre bra att missa den eftersom det var manöverbana förberedelse för morgondagens halkbana. Mycket skoj var det, ratta fort och köra slalom mellan koner. OOH YEH. Hann även med två säkerhetskontroller och en vänstersväng på landsväg. Känns som om jag börjar få ordning på det mesta nu. På onsdag blir det helt självständig körning får se hur det går. AAAH.

Kom aningens försent till Skol-DM vilket var fördelaktigt eftersom jag då slapp vara funktionär. Mahah. Jag bara drällde runt istället. Trodde att jag skulle ha lite simmisar att hålla ordning på, men det var bara halva styrkan som infann sig. Alva och Wilma var sjuka men Emma och Elin var med. Emma fick medalj. Hon är så häftig. Jag fick även hand om fyra förvirrade hagabarn som skulle simma lagkapp, och det var ju ett företag i sig. Oh yeh. Emma och tre grabbs i fyran som inte tränar simning skulle tävla mot två lag från Engelska skolans högstadie. Fair. När de lagen gick imål hade hagalaget simmat en och en halv sträcka. Fniss.


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback