Ingen reklam, tack.

Det har blivit ett fasligt spridande av reklam hit och dit i min blogg. Folk måste tro att jag är vansinnigt beläst eftersom de hänvisar åt än det ena och än det andra hållet. Läs här, gör det, diskutera det, skriv på här, tävla där och vinn det där. Gör si och gör så. Nej. Glöm. Faktum är att det är i princip de enda kommentarerna jag får, vilket är väldigt tråkigt. Kommentera mera.

MEN... Sähär ska det INTE se ut:
*  Sugen på humor blandat med nöje, nyheter och en smutta allvar? Kika isåfall in hos min blogg du med! :)
* Hjälp mig att hjälpa andra på min blogg, genom att ge synpunkter på vad jag skrivit, berätta om du har egna erfarenheter, eller om du har några tips? Tack!
*Hej! Om du inte redan deltar, är du välkommen att vara med i min tävling. Priset är ett hemligt paket till ett värde av 1000 kr!
* Snygg blogg! Diskutera gärna i min blogg gällande vad som egentligen spelar någon roll. Gnäller vi för mycket och lägger vi vikt på "fel" saker?
* Kika gärna in på min blogg och kommentera! Ha det bra! :)
* Gillar du också fotboll, kom till min blogg och läs allt inför den allsvenska premiären.

Tack så mycket, men jag tror jag står över.


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback