i was broken and alone

LAST DAY OF APRIL...!

Vad är det som är så vansinnigt speciellt med denna dag? Egentligen. Vad är det som får folk att gå man ur huse och tagga party party? ALLA festar på sista april, men vad är det som gör den här dagen så speciell jämfört med alla andra dagar och alla andra fester och alla andra fyllor? Vintern adjö och våren hej, men det är knappast det folk firar. Faktum är att det ju faktiskt klassats som vår ända sedan 1 mars, även om kanske inte naturen hållit med om det.

Det ska bli Torsåker och det ska bli fest. Jag har stora förhoppningar, men jag ska vara spik nykter. Inte i något slags försök till protest och demonstration en dag i förväg, utan för att jag helt enkelt ska kunna gå ut över huvud taget. Det hade suttit fint med en cider eller två eller tre, men jag måste ha bilen för jag måste kunna komma hem och det känns taskigt att tvinga mamma att avstå för att hon ska ut och skjutsa mig mitt i natten. Så jävla mycket mitt i natten får det inte bli heller eftersom det rullar mot Avesta 8,00 imorn. Detta har jag redan skrivit en gång, men störande upprepningar har aldrig stört i min blogg så stå ut.Nu har du ju dessutom läst det igen så nu var det väl skitsamma.

Nu är det käk. Grillpremiären, sitter fint det.

Meddela din åsikt
Jag heter: malin

sv; nehe. jag blev jättearg och predikade lite för julia och camilla som var med mig, så ingen av dem vågade riktigt ta någon påse, hähä.


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback