i need your love so bad

Var på simhallen igår, men jag simmade inte så mycket. Simmade i en kvart och chillade i en halvtimme innan jag tragglade starter och vändningar med mina crawlisar. Emma är så kool. Hon har bara simmat sen i julas och är hur duktig som helst. Hon kan bli bra. Mycket bra.

Efter simmet blev det Sandviken och några varv i stan. Kändes mycket bra faktiskt. Lyckades med två exemplariska backparkeringar och det känns bra att jag har fattat att jag kan använda backspeglarna och linjerna för att se när bilen är rak. OOH YEH. Skulle fickparkera också, men då blev det trafikstockning för att vägen var så smal. Människan i bilen bakom bara suckade och slog ut med armarna och tyckte att han inte kom förbi så jag fick åka igen. Jag var rätt glad att övningskörningsskylten satt där då faktiskt. Mindre bra.

När jag kom hem ringde jag Idan och snackade skit i två timmar. Trevligt. Sen åkte jag dit. Vi kollade på körslaget och sjöng SingStar. Helena och Tess rasade in och plockade med oss ut på promme. Vi gick lite och hamnade tillslut hos MrLök, eller utanför MrLök. Där stod vi i en halvtimme vilket var rätt kallt. Sen knallade Idan och jag hem igen och åt chokladbollar och delade uppkörningsångest medan vi lyssnade igenom hela melodifestivalskivan. OMG. Sen sjöng vi SingStar till tre, sen natt.

Sov till kvart i tolv (imorse?). Sen chillade vi i pyjamas framför tv:n till tre och sen åkte jag hem. När jag kom hem tänkte jag att jag skulle göra lite matte för att kunna ta sovmorgon imorn, men jag fattade inget så det blev inte riktigt så. Kollade på en meningslös kvalseriematch istället och blev lite surig för att Brynäs är så jävla sämst. Dra åt skogen med det där.

Har haft helt störd dygnsrytm de senaste dagarna så jag ska nog sova snart. Liksom, upp halv sex, natt halv två, upp sju, natt ett, upp åtta, natt halv fyra, upp kvart i tolv. Hmm.  


Meddela din åsikt
Jag heter: malin

sv; du ska se frågorna vi fått om den! helt störda! fattar verkligen ingenting. sen när blev man tvungen att vara smart för att gå media?!

Jag heter: mulin

Snygg blogg!

Diskutera gärna i min blogg gällande vad som egentligen spelar någon roll. Gnäller vi för mycket och lägger vi vikt på "fel" saker?

2008-04-06 @ 23:38:43
bloggintresserade klickar här: http://apoetry.blogg.se
Jag heter: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, är du välkommen att vara med i min tävling http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Priset är ett hemligt paket till ett värde av 1000 kr!

2008-04-07 @ 00:11:42
bloggintresserade klickar här: http://natalieb.blogg.se
Jag heter: Em-pem

Hjälp mig att hjälpa andra på min blogg, genom att ge synpunkter på vad jag skrivit, berätta om du har egna erfarenheter, eller om du har några tips? Tack! / Ems

2008-04-07 @ 07:04:56
bloggintresserade klickar här: http://www.metrobloggen.se/empem
Jag heter: jossé

Jag är ledsen för att det här inte heller har ngt med inlägget att göra
men det var väldans vad mycket "reklam" du har fått, drygt :p

2008-04-07 @ 18:00:45
bloggintresserade klickar här: http://joss3fiin.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback