i just can't get a job

Jag älskar att jag börjat med ovanan att gå och lägga mig cirka halv tolv på kvällarna. INTE

Jag älskar att jag ska kliva ur sängen klockan sex, om sex och en halv timme. INTE

Jag älskar att jag har historia första timmen imorgon och kommer somna. INTE

MEN..

Jag älskar dock på riktigt att simningen jag kanon idag, även om jag blev trött.

Jag älskar att Ida har körkort så att jag efter träningen kunde få en glassig runda till Sandviken i Saaben.

Jag älskar att jag äntligen fick tummen ur och fick iväg min ansökan om sommarjobb på kollo. Sista dag på måndag lixx. Skulle passa hur bra som helst ihop med kyrkogårdsjobbet om jag får det.

Godnatt

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback