du gjorde mig lycklig och förvånad

Hmm kära vänner. Hmm på riktigt. Det där med att simma i en timme var ju en aning överskattat. Kalorierna vann, idag också. Det blev 20 minuter och hela 850 meter. Jag är så BRAAA!. Inte. Kände av en viss sorts underlig smärta, kallad träningsvärk, från gårdagens ansträngning. Matta och tunga armar liksom, plus att det är drygt att slänga sig i när de andra redan plöjt i en halvtimme. 

Imorn ska Sara agera taxiservice. Ida-flickan har körning och hade vissa problem att ta sig till trafikis, men vi löser det. Eftersom vi av någon anledning fick sovmorgon från biologin så kan jag agera taxi och fördriva de där 55 minutrarna som jag i vanliga fall kommer för tidigt till skolan med att åka fram och tillbaka till Sandviken. Nu kanske det blir så att jag rasar in några minuter försent till matten, men det gör det samma. No problem liksom. Bara det att jag får köra bil är ju värt det.

Jag taggar för simning imorn. På riktigt.

Förresten. Jag fick ett beundrarmail idag. Lite soft. Herregud, vad tar det år folk. Måste säga att det var en ego-kick av tredje graden och att jag blev himla glad och förvånad. Det är alltid roligt att veta vilka som tittar förbi här, men vad gör DU här, liksom? Haha. Många tack i alla fall.  

Hej Sara.
NN och jag sitter vid varsin dator och försöker arbeta, men vi kommer inte så långt, eftersom jag hela tiden stör med " lyssna på det här, det här måste du bara höra o.s.v.....
Vad månde bliva av dig???? Du är ju bara så superduktig....
Jätteroligt och underhållande att vara på dina sidor, och nu har du ju också fått en bra kamera har jag hört.
Lycka till i fortsättningen!.


Det skålar vi på.

Godnatt.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback