down by the riverside

En reflektion från gårdagen som jag glömde nämna är att jag inte längre äger någon fin, svart ring i hematit. Varför inte, jo för den gick i sjutton bitar och jag vet då inte hur sjutton det gick till. Jag satt och snurrade på den och så for den i golvet och så var det ingen ring mer. Sorgligt sorgligt, känns mycket tomt.

En annan sak som är rätt roligt är att jag ställde ugnen på nån jäkla grillfunktion när jag gjorde mina muffins. Inte så festligt. Det dummaste är att jag frågade mamma om ugnen var rätt inställd och hon sa att den var det, men hon hade bara kollat att jag ställt in rätt tid och temperatur. Liksom, det kan jag om inte annat läsa mig till. Men men, muffinsarna är stenhårda på ovansidan men fullt ätbara.

Har hunnit med en sväng till Hofors också. Först glass med HannieHannie och sen två timmars konsert i kyrkan. Malulin och Malvioo och Bellls gastade och jag och Hääännie var photogenic. Bildsen blev inte så bra, men jag försökte i alla fall. Konserten var bra, men lite väl långrandig. Hade räckt med det som var fram till pausen för sen var jag både trött i öronen och i huvudet och hade världens träsmak (kanske världens fånigaste uttryck) i röven.

Jag har studiedag imorn och jag älskar't. Ska sova nu så jag blir piggelinus.

Meddela din åsikt
Jag heter: malin

det var ju bäst efter pausen ju! zigenarkören, put your hand in the hands och forever liksom! :D

Jag heter: sunkan

Ja de där träbänkarna får man ganska öm rumpa av...

2008-04-20 @ 23:51:26
bloggintresserade klickar här: http://www.metrobloggen.se/merasunkan

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback