and i need you more than ever

Nu laddar jag psykiskt upp inför terminens sista ordinarie möte med simmisarna. Nästa gång, om två veckor, har de avslutning och sen får vi sommarlov från varandra. Lita på att jag ska trötta ut dem ordentligt idag. OCH, jag ska vara benhård på en viss ung dam. Inget tjafs för då kommer bassäng-Hitler.

För övrigt åt jag en stor smaskig glass idag. Det där emd att sluta äta en massa onyttigheter tog slut innan det ens hade börjat och jag mår bara en massa dåligt av det. Känner mig tjock på riktigt. Måste skärpa mig. Idag hette ursäkten att jag skulle vänta på bussen i en halvtimme. Den halvtimmen ägnades åt glassätning i solen, vilket var himla trevligt i och för sig. Ända tills glassen var slut för nu ångrar jag det.

Det blir lite simning ikväll som kompensation. Har inte varit tränat simning seriöst på hur länge som helst. Jag saknar det en himla massa. Ikväll blir det en timme, imorn blir det på riktigt. Ska tagga till ordentligt inför det.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback