well she was precious

Älska sportkommentatorer.

* "Han nickar bollen rakt upp i luften, rakt över luften".

* "Det är alltid någonting som går snett. I detta fall var det något rakt som gick snett, nämligen den upprättstående stolpen."

Det skulle inte förvåna mig om de har betalt per ord, oavsett vad de säger.



Jag skulle ha pluggat idag. Har jag pluggat idag? Nej, givetvis inte. Jag hatar min bristande motivation. Varför sitter jag här och bloggar när jag har matteprov imorgon och en debatt på tisdag och en filosofiuppgift som ska lämnas in senast imorn som jag ännu inte ens börjat på?

Har har i alla fall försökt. Lite. Saken är den att jag är så trött, tankspridd och seg att jag inte får någonting gjort i vilket fall. Jag öppnade matteboken och satt och stirrade på första sidan jättelänge innan jag ens kom mig för med att göra någon uppgift. Kapitlet är dessutom så stort att jag inte vet vart jag ska börja, och då blir det ingenting.

Efter ett tag gick jag över på debatten istället. Jag läste några artikler i ett par tidningar som jag lånat av Lennart, sedan kopierade jag upp några av dem som jag tänker kladda lite på. Vet inte om jag var olaglig, men jag inbillar mig att man får kopiera delar av alster för eget bruk såatt.

För att rensa huvudet lite gick jag ut på en två kilometers powerwalk. Jag tog kameran med mig och gick till gruvan och vände. Jag mixtrade med kameran lite och lyckades ställa om ljusstrykan en massa. Vet inte vad jag gjorde, men skillnad blev det i alla fall. Till vänster är naturligt ljus.
image297


Efter lite mer vandrande hittade jag även min taggiga tvilling. Håll med om att vi lika som bär?
image298



Konstaterat alldeles nu är att jag har svårt att skriva på den stationära datorns tangentbord. Det är så långt emellan tangenterna så jag missar hela tiden. Jobbigt. Dagens i-landsproblem.

För övrigt luktar det massa gott i fickan på min tröja. Jag provade min framtida parfym, Armanis "Code", när mamms och jag var i Valbo i fredags. Jag provade både på mig själv och på en sån där provlapp, vilken sedan hamnade i fickan på tröjan. Dä ä najs shit dä.

Nej, nu ska jag stressplugga lite. Jag har tre timmars sovmorgon imorn. Börjar 10,40 vilket betyder att jag kan ta 10,15-bussen och inte komma allt för mycket försent. Funderar nu istället på att ta bussen 9,15 så att jag kan plugga lite i skolan istället. Vore smart. Hmm. Svårt. Min effektivitet är alltid den allra bästa.


Tjoss.


Meddela din åsikt
Jag heter: malin

ja, vilken likhet lixxxx. men du vet, lika bär leka bäst ;)

Jag heter: Sara

malin: Ja, jo det är ju så :''D

2007-10-01 @ 16:31:35
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback