solen går ner över taken

Hej fawlks. Igår fick jag stifta bekantskap med en av mina nya simgrupper. Jag har ju av kännedom sparkat ut mina baddare och fått två fiskengrupper istället. Det ena började igår. Det var sex stycken söta, diciplinerade barn som kom och simmade med mig. Jag blev verkligen positivt överraskad. De var mycket duktigare än jag förväntade mig och de var inte det minsta stojiga. De bara satte sig på kanten och väntade när de var klara med något. En total kontrast mot baddarna, trots att det är samma ålder på dem. Ja, det där kan nog bli rätt bra.  

I övrigt  suger verkligen allt just nu. Det är så himla körigt. Jag kan inte fatta att jag bara gått två veckor i skolan, är ju redan nedöst med prylar att göra och prylar som jag faktiskt redan gjort. Schemat är så jävla mycket mer pressat än förra året. Två prov stundar i nuläget, två prov som jag inte kan ett jävla skit om. Biologiprov om ekologi på tisdag och fysikprov om en massa jävla grafer och skit. I vanlig ordning sitter jag här istället för att plugga. Jag hatar mig själv för att jag aldrig kan motivera mig till att göra saker. Plugga för i helvete. Jävla Sara. Gå nu. Plugga. Fanskapet till biologibok ligger ju där på nedervåningen och väntar på att bli läst. Är det så jävla svårt? Gå NU. Vet du ens varför du gick till datorn? Jo, tönt-Sara, du skulle skriva ut ett papper. Ett enda litet jävla papper. Ska det behöva ta en timme bara för att su ska blogga en massa hela tiden? Du har ju inte ens skrivit ut det än. Fy fan Sara, du suger verkligen. Skärp dig nu.

Meddela din åsikt
Jag heter: malin

äh, du suger verkligen inte. :')

Jag heter: Sara

malin: jo, lite så ^^

2007-09-04 @ 18:18:44
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se
Jag heter: j.

känner igen mig där :p

2007-09-05 @ 21:26:22
Jag heter: Bells som fan

Ja. det blir alltid sådär :(

2007-09-08 @ 18:08:07
bloggintresserade klickar här: http://mittlivsomsvamp.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback