you can't fence that in

Imorse vaknade jag med världens läskigaste smärta i magen. Det kändes på fullaste allvar som om någon satt en kniv alldeles under revbenen på mig. Jag kunde knappt sträcka mig efter väckarklockan, som jag har på en hylla ovanför sängen. Sedan, när jag väl kom ur sängen, gjorde det ont att andas, gå, stå, prata, gäspa, allt. Läskigt som fan. Mammsi visste på råd och värmde vetekudden åt mig och så stapplade jag iväg och gick och la mig en timme till. Det hjälpte, najsnajs. Det lilla negativa var väl kanske att jag luktade gröt sen.

Jag kom tio minuter försent till matten eftersom jag tog en senare buss. Mindre bra. Jag missade genomgången och eftersom jag redan ligger två sidor efter, eftersom jag var hemma onsdag och torsdag, blir det lite körigt att ta igen det. Men vi skulle visst ha resurstimme imorn såatt. 

Förresten är jag förkyld igen. Damn it. Jag hatar att vara förkyld. Det suger. Det är därför jag sitter här nu istället för att boxas järnet (fick just en blackout och vet inte om jag bör stava det med j eller g, båda såg dumt ut) på AeroStep. Jag var inte speciellt förkyld imorse, utan jag släpade med mig träningskläder till skolan. I och för sig var jag skeptisk till om jag skulle träna eller inte i alla fall eftersom jag var rädd att få ont i magen igen. Inte kul.

Nu ska jag åka och träna min lilla gullgrupp. Får se vad jag ska hitta på åt dem idag då.    


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback