you can keep all that to yourself

Visst är det kul när man har skriit ett långt fint inlägg som sedan inte kan publiceras för att hela internet hänger sig. God damn it.

Sjukt sur och allmänt sjuk är jag. Ont i halsen och en liten släng av feber, and so forth. Jag åkte hem på lunchen idag. Efter att ha gått omkring halvt död hela förmiddagen så skickade Lennart hem mig för tillfriskning. Ska försöka svara upp mot förväntnignarna. Det värsta är att jag missade en timme matte och en timme fysik. Nicht gut.

Sen jag kom hem har jag inte gjort nånting. Jag la mig i min säng och stirrade i taket. Då kom sötkattski och la sig på min mage. Jag gosade katt i typ en halvtimme innan jag tänkte mig tt jag skulle göra engelskan. Började läsa men ögonen ramlade ihop. Då gick jag ner och fikade och läste Se&Hör istället. Mycket roligare, eller kanske inte. Sen satte jag mig här för att låta bli att få någonting uträttat. Jag orkar inte göra någonting. Jag orkar inte ens titta på film, illa illa.



image299
Det här ska bli mitt höstknark. 17:e oktober släpps den i Sverige
GE MIG!!

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback